2011. november 14., hétfő

9-15, már félúton

A múlt hét nagyon gyorsan eltelt. Viszont már elkezdtem észrevenni magamon a fáradtság és a kimerültség jeleit. Bár ez nem mind az írásnak köszönhetően, mert összetett folyamat, de már egyre nehezebben tudok felkelni reggel, hogy felnyissam a laptopomat, elindítsam a gépet és a kávém elnyalogatása közben írjak.
 Pont ezért a hét elején volt egy kis lemaradásom, de azt egy nap alatt nem csak behoztam, de számomra hihetetlen módon túl is szárnyaltam, ami azt jelentette, hogy 4-5 nappal sikerült is előre dolgoznom. Felemelő érzés volt, hogy az ujjaim szinte maguktól írtak. A gondolatok végtelen tengere hánykolódott a fejemben, és meg is lett az eredménye. 
Aznap reggel egy WW-ben meg is mérkőztem Problediablával, de meg sem sikerült közelítenem az 855 szavát. Én a 457-ig jutottam. Sajnos WW-ből csak ennyire jutott nekem a múlt héten, mert nem igazán sikerült feljutnom a közös oldalra, de az írást így sem mellőztem. Most, hogy elértünk a féltávhoz büszkén jelenthetem ki, hogy 32.566 szónál tartok. Vagyis bő 10.000 szóval előrébb járok, mint az elvárt. Ettől függetlenül még most sincs lazítás. Még így is bőven sok van hátra, és annak bele kell férnie az elkövetkezendő 15 napba.
 Most félre is teszem a blogolást, és megnyitom a dokumentumom és onnan folytatom, ahol tegnap abbahagytam, mert a napok rohamosan fogynak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése