2011. november 19., szombat

19. nap után, 40.000 szó felett

Immár a 19. napnak is lassan, de vége lesz. Hihetetlen gyorsan elröpül ez a hónap is, de a mai napon átléptem a várva várt 40.000-es határt. Vagyis már kevesebb, mint 10.000 szó van hátra. Ez számomra rendkívül örömteli. Azt az apró részletet leszámítva, hogy ezzel együtt elértem a regényem 8. azaz utolsó fejezetéhez is. Remélem, hogy sikerül kihoznom ebből még a maradékot, és egy kicsit túl is lépnem azt.
 Mostanság csak reggel tudok leülni és írni, mert eléggé összejöttek a dolgok, de reggelente a forró kávém mellett nagyszerű dolog az írás. Néha természetesen elakadok, de ez ezzel jár. Bevallom, hogy az elején jó mókának tűnt, hogy 30 nap alatt írni kell egy minimum 50.000 szavas regényt, de szinte biztosra vettem, hogy nem fog sikerülni. Még most sem fejeztem be, de már úgy érzem, hogy akár sikerülhet is. Be kell vallanom, hogy sok más dolog van, ami képes arra, hogy felállítson a laptop elől, és ezzel is elrabolja az időmet, amit írással tölthettem volna. Általában estére már annyira le vagyok merülve, hogy nem jut semmi értelmes az eszembe. Előfordult, hogy egy mondat fölött ott ültem 10-20 percig is, de akkor sem sikerült. Olyankor szoktam inkább félretenni az egészet, és megvárni vele a reggelt.
 Most megyek is, és kicsit kikapcsolom az elmém, ami jelen pillanatban is Radagas számomra lenyűgöző világában vándorol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése