2011. november 8., kedd

4-8 nap

Az elmúlt négy napban nem igazán volt időm feljönni, és leírni az aznapi eseményeket. Azt is hozzá kell tennem, hogy nem is igazán lett volna mit, mert a munka mellet nem igazán jutott időm felmenni a magyar csapat hivatalos oldalára, ahol a chat összeköt minket. Két napja szinte semmit sem sikerült írnom. Nem azért, mert nem lett volna rá időm, csak úgy döntöttem, hogy kicsit pihentetem az elmém, és kiürítem a Radagas körüli gondolataimat, hogy kicsit frissebben ma újra neki tudjak ülni az írásnak. Természetesen azt remélve, hogy ezzel a készülő regényem javát szolgálom. Igaz így kicsit rontottam a saját és a magyar csapat átlagát, de igyekszem behozni a lemaradást, és segíteni a világuralmi törekvésünket.
Most nekiülök, és folytatom az írást, mert nagyjából 3.000 szavas lemaradásban vagyok a tervezettől. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése