2012. október 30., kedd

Megjelent A halál tánca

A mai nap igen örömteli számomra, mert végre megjelent A halál tánca c. regényem.

Be kell vallanom, hogy az elmúlt hónapokban nem hittem volna, hogy eljutott eddig a pontig. Számos olyan dolog játszott közre, aminek következtében azt hittem, hogy nem valósul meg a kiadás, ráadásul teljesen újra kellett írnom a regényt, mert egy kisebb rendszerhiba miatt elvesztettem minden mentett fájlomat. Amiket máshol tároltam azok pedig nem voltak friss változatok.

Az elmúlt napok pedig hosszas tárgyalásokkal teltek, mert több kiadó ajánlatát is elkértem, de folyamatosan magánkiadásban gondolkodtam, mert egy elsőkötetes, ismeretlen írónak, mint amilyen én is vagyok nem könnyű bekerülnie a piacra. Az már a jövő zenéje, hogy nekem mennyire fog sikerülni. Végül is a nagy keresgélés után Publio Kiadó nyerte el a szimpátiámat. Nekik köszönhetően a könyvem e-könyvként és nyomtatott változatban is megjelenik. Noha a nyomtatott változatra még várni kell néhány napok, mert el kell még intézni néhány apró dolgot, de e-könyvként már most is megvásárolható a kiadó honlapján.

Az is biztos, hogy ez a regény nem jöhetett volna létre a barátaim nélkül, akik mindvégig támogattak az elmúlt években. A kezdetektől fogva akadtak olyanok, akik támogattak és biztattak, még akkor is, amikor mélypontra kerültem, ezért nekik külön köszönet jár.

Köszönöm Farkas Péter barátomnak, aki sajnos már nincs közöttünk, de ő volt az első, aki elolvasta A halál tánca c. novellámat, ami azóta egy kisregénnyé nőtte ki magát. Peti nem bánt velem kesztyűs kézzel, de pont ezért is szerettem vele megosztani az írásaimat. A novellám neki köszönhetően nyerte el mai formáját, amit bárki elolvashat a Holnap Magazin novemberi számában, vagy a regényem megvásárlása során, mert az első fejezet maga a novella, ami lassan, de biztosan gyarapodott. Nagyon sajnálom, hogy Peti ezt már nem érhette meg, de tudom, hogy szemmel tart most is és velem örül.

Köszönöm Csuka Viktornak is, aki időt nem kímélve elkészített egy fantasztikus borítót, ami egyedivé teszi a könyvet. Az elmúlt napokban rengeteget leveleztünk Viktorral, mert mindig akadt valami probléma, ami miatt változtatni kellet a képen, a méreten vagy éppen a vágójelet kellett elhelyeznie. Köszönöm neki az elmúlt hónapok türelmes hozzáállását és remek munkáját. Viktor néhány munkája megtalálható az alábbi honlapon: FreddyArt

Köszönöm Szabó Zoli barátomnak is, aki fényképekben valósította mag az én elképzeléseimet, így neki köszönhetem a profilképemet és a könyv hátulján megjelenő képet is. Emlékezetes nap maradt számomra, amikor a kis tetoválószalon sötétjében készítettük ezeket a remek képeket. Neki köszönhetően nagyszerű kép társulhatott egy nagyszerű borítóhoz.

Végül, de nem utoljára, ahogy tartja a mondás, köszönöm apumnak, aki elolvasta a teljes regény még nyers változatát is. Adott egy-két jó ötletet, de aminek a legjobban örültem, hogy őt lekötötte. Ami nagy szó, de lehet, hogy kissé elfogult is volt. Apum volt az, aki az elmúlt napokban folyamatosan a fülemet rágta, hogy szeretné már végre a kezében tartani a könyvet is. Kicsit még várnia kell, de már nem sokat.

Az e-könyvet bárki letöltheti a Publio Könyváruházból mindössze 600 forintért.

Aki a nyomtatott változatot szeretné, annak várni kell még néhány napot, de ha minden jól megy, akkor jövőhéten már az is megrendelhető lesz 1700-1800 forint körüli összegért a fenti linken.

Addig is jó olvasgatást kívánok mindenki és várom a visszajelzéseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése