2011. november 2., szerda

1-2 nap

Úgy döntöttem, hogy amolyan élménybeszámoló félét fogok tartani erről a 30 napról, amit a NaNoWriMo jóvoltából regényírással töltök el. Meglátom, hogy mire is leszek képes, amikor időre kell írni egy megadott - az 50.000 szó semmikép sem nevezhető kevésnek - mennyiséget.
A tegnapi napom nagyon jó volt. Alig vártam, hogy reggel nekiüljek írni. A történet már meg volt a fejemben: Radagas földjén ismét felüti a fejét az "ősi gonosz", aki ellen a Tanács fel kell, hogy készüljön. Ez a regény arról fog szólni, hogy hőseim Anduras, Ordian ura és Onors királya, három kapitánya - Toran, Harkas, Dauros -, a Silasi Birodalom hercege, Atrias, Az elbukott főnixet új vezére, Daronad és Densair a nagy hatalmú mágus útra kelnek, hogy eljussanak a Tanács színe elé. Útjuk során harcolnak eddig ismeretlen teremtményekkel, kiderül, hogy talán van nagyobb veszély is a Nagyúrnál, félre kell tenniük az egymás iránti érzéseiket, melyek évszázadokkal nyúlik vissza, amikor Onors és Silas még hadban álltak egymással, és egyiküknek meg kell küzdenie belső démonaival.
A történet adott már csak az ihlet kell, hogy végigkísérjen ezalatt a harminc nap alatt. Szóval, tegnap megvolt az első NaNoWriMo-s WW-m, azaz szóháborúm - ha nevezhetem így. Poggival mértük össze korán reggel a  fantáziánkat, és 20 perc alatt sikerült is írnom 570 szót - amit azóta sem sikerült túlszárnyalnom. A második WW során már négyen voltunk, és ott 430-440 körüli szómennyiséggel a harmadik helyre kerültem. Így bő kér órahossza alatt végül közel 1.800 szót sikerült leírnom, ami kezdésnek nagyon jó volt.
Ma reggel ismét részt vettem két WW-n, ahol nem teljesítettem olyan jól, mint tegnap, de egyszer így is én voltam az, aki a legtöbbet írta. Azután rohangáltam ma össze-vissza, és csak az esti órákban kerülte laptop elé, de valahogy nem jött az ihlet. most 17:15-ös kezdéssel ismét egy WW szerencsés résztvevője lehettem, ahol nem másokkal, mint Poggival - ő nyert 341 szóval -, Szikrával - 295 szó -, SokNevuNorbi - 309 szó - "csaptam" össze. Én végül csak 280-ig jutottam 15 perc alatt, ami számomra semmiképpen sem nevezhető túl jónak.
Egyenlőre így állunk! Elkezdtük a regényírást, és a szóháborúkkal ösztönözzük is egymást, hogy minél többet írjunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése