2011. november 3., csütörtök

3. nap

Számomra véget ért a harmadik nap is. Úgy gondolom, hogy nagyon napot zártam. Ugyanis jelenleg 5.987 szónál tartok, ami azt kell, hogy mondjam nagyon jó. A mai nappal akkor lettem volna nagyon elégedett, ha legalább 5.100 szóig eljutok, mert akkor elmondhatom, hogy teljesítettem a napi normát, ráadásul tegnap nem volt valami jó napom, és kissé alul teljesítettem magam, ezért is nagy öröm számomra, hogy közel 6.000-nél járok már.
 Természetes a mai nap sem múlhatott el WW nélkül, méghozzá hármon is részt vettem. Valószínű, hogy ez is nagyban hozzájárult a mai napom sikerességének.
 Az elsőn Bettivel - 412 szó, és ezzel WW nyertes -, Szentekkel - 202 szó -, Wolfie-val - 374 szó - mérkőztem meg. Én 330 szóig jutottam. A másodikat toronymagasan sikerült megnyernem 505 leírt szóval. Akkor Poggi 305-ig, Norbi 257-ig, és a NaNoWriMo Poggira ruházott hatalmánál fogva Adde 304 helyett 305 szóig jutott. A harmadikon viszont a többiekhez képest a 435 szó kevésnek bizonyult, ugyanis Poggi 570- míg Adde 572 szóval zárt.
Ráadásul Poggi már közel 11.000 - sőt azóta már lehet meg is van neki - szónál jár, ami három nap alatt szerintem szép teljesítmény.
 Így harmadik nap után be kell vallanom, hogy A NaNoWriMo sokkal nehezebb, mint gondoltam. Élvezet írni, és nagyon társaságba keveredtem, de többször is úgy éreztem, hogy nem leszek képes teljesíteni a normát. Ráadásul ez még csak a harmadik nap, és sok van még hátra. Nem tudom mit tartogat számomra még ez a hónap, de remélem nem hagy cserben az ihlet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése