2012. március 6., kedd

Még mindig itt vagyok, még mindig élek és írok töretlenül. Az elmúlt néhány hét elég keménynek volt mondható a magánéletemben... Mindenkinek vannak hullámvölgyei, én csak abban bízhatok, hogy sikeresen ki tudok majd ebből is lábalni. Itt tegyük is félre a negatív dolgokat, és lássuk mi is történt az elmúlt időszakban:

Ha jól emlékszem úgy két éve lehetett, hogy Calagar barátommal gondoltunk egy merészet és belevágtunk egy online közösségi honlap létrehozásába. Sajnos elég gyorsan kudarcba is fulladt. Mind a kettőnknek meg volt a saját dolga, és idő hiányában nem igazán ment a népszerűsítés. Azt már nem is merem megemlíteni, hogy a tárhelyszolgáltató úgy két hónappal a honlap létrehozása után eltűnt minden szó nélkül. Ezek az amerikaiak... Most mégis úgy döntöttem, hogy ismét belevágok, de szentelni is fogok rá időt, hogy megpróbáljam felfuttatni. Tudom, hogy manapság az interneten fellelhető számos olyan weboldal, ahol adnak publikálási lehetőséget, de azt valljuk be, hogy a legtöbb helyen ebben ki is merül minden. Jó, persze vannak havonta megjelenő magazinok, folyóiratok, de én úgy gondolom, hogy ennél több kell. Én olyan honlapot szeretnék létrehozni, ahol a Moderátorok csapata valóban elmondja egy-egy alkotásban fellelhető hibákat, építő jellegű kritikájával pedig hozzájárul, hogy az amatőr alkotó ténylegesen is fejlődni tudjon. Merész lenne ez az elképzelés? Az idő majd megadja rá a választ! :) Egyébként a honlap ezen a linken érhető el: ÍróPalánta

A mai napon négy olyan embernek is írtam, akiknek az online munkásságát én nagyra tartom. Az első Szabóada volt - igen csak így egybeírva -, akinek a munkásságát a SYA tagjaként ismertem meg, és ő az egyik legaktívabb kritikus és véleményosztó. Én is több esetben megfogadtam a tanácsát. A következő hölgy nem más, mint Rinn volt. Őt már elég régről ismerhetik azok, akik nem ma kezdték a publikálást. Anno neki köszönhetően üzemelt a Penna. Úgy gondolom, hogy nagyszerű munkát végzett. Manapság is aktívan tevékenykedik. A harmadik személyről csak azt tudom mondani, hogy az internet egyik meghatározó alakja Kae volt. Ő elég elfoglalt, ezért nemet mondott, de bízom benne, hogy néha meglátogat minket. A negyedik személy egy olyan hölgy, aki az én munkásságom is nagyban befolyásolta. Amolyan mentornak tartom, mert rettentő sokat segített eddig nekem. Ő Ida, akit az emberek a Lidércfényről ismerhetnek. Tudom jól, hogy nem könnyű a saját szabadidejüket feláldozni, de bízom a pozitív visszajelzésekben.

Ezek mellett természetesen az írást sem hanyagoltam, de arról már igyekszem leszokni, hogy sietve publikáljak egy anyagot. Elkészült egy újabb novellám, amit a napokban közzé is teszek a honlapomon: ITT.

Ami a legfontosabb, hogy a nyakunkon a tavasz. Ezért mindenkinek ki a házból és élvezzétek a jó időt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése