2012. március 13., kedd

8 órám a SYA tagokkal


Jelenleg – mikor ezeket a sorokat írom – azon gondolkodom, hol is kezdjem a történetet. Számomra már az is nagy dolog volt, hogy szombaton el tudtam menni Szegedre, mert elég nehezen jött ez össze. Ahogy írtam a címben is, sajnos nekem csak 8 óra jutott a találkozóból, de az igen emlékezetes maradt számomra. A találkozó már pénteken kezdetét vette, de én csak szombaton tudtam csatlakozni a kis társasághoz Kátyáéknál. Ott sikerült megismerkednek – és arcot társítanom – Adával, Ujskával, Mamikával, Corvusalbussal, az ő barátnőjével - Deby - és természetesen Kátyával. Valamivel később Balázs is csatlakozott hozzánk a Móra Ferenc Múzeumnál. Nem mellékesen egy igen élvezetes előadást tartott nekünk Dankó Pistáról. :)

Móra Ferenc Múzeum
Hamarosan rá kellett jönnöm, hogy egy nagyon vidám társaságról van szó. Egy kis ismerkedés után elindultunk Kátya "Parancsnok" vezérletével, hogy megismerjük Szegedet. Én anno ott laktam egy rövid ideig, de azért egy igazi szegedi tudott nekem is újat mutatni. Megnéztük a főbb nevezetességeket - Anna Fürdő, Móra Ferenc Múzeum, Dóm tér, Fogadalmi Templom, Víztorony, Szegedi Nemzeti Színház stb. - egy kellemes séta keretében. Én eközben ismerkedtem a többiekkel, mert lemaradásom volt. Kátya az elején sajnálattal közölte, hogy a barátnője, aki segített volna az idegenvezetésben, nem tudott eljönni, de úgy gondolom, hogy így is tökéletes volt. Kátya szenzációsan mutatta be a várost, mintha mindennap ezt csinálná. Én is ismerem a saját városom történetet, de ezt a színvonalat szerintem nem tudnám elérni.

Fogadalmi templom - Dóm tér élőben
Néhányan kiélték gyermekies énjüket a játszótéren. :) Az még egy igen szép jelenet volt. Sajnálom, hogy nem örökítette meg senki. Majd visszatértünk Kátya lakására regenerálódni. Balázs pedig a saját szállására, hogy rendbe szedje magát.

Hősök Kapuja

Ada, Ujska és én elváltunk a többiektől, hogy délután kettő óra fele megebédeljünk, és ettünk egy "fantasztikusat". Nem volt semmi az a rántott szelet. :D Közben magamban már elkezdtem mindenkiről összerakni egy képet. Én mindig azt vallom, hogy 1-2 óra őszinte beszélgetés bárkivel, és elég sok mindent meg tudok róla mondani. Ebben a helyzetben nem csak egy emberre figyeltem, de azért kezdek kialakulni a képek.
Ebéd után visszatértünk a "központba", ahol néhányan készültek az esti felolvasásra, volt, aki elszenderedett, és szerény személyem támasztotta a falat, mert tudtam, ha leülök, akkor semmi nem ment meg az elalvástól - nagyon hosszú volt az estém.
Délután 5 körül elindultunk a Rongy nevezetű kocsmába, ahol az a bizonyos felolvasás történt. Azt már nem tudtam megvárni, mert buszhoz voltam kötve, ami 18:00-kor indult. Ezért fél körül búcsút vettem a kis csapattól, akik addigra kiegészültek Bogomolovval és Mandragoriával.
Bátorkodtam feltenni ezt a képet a többiek előzetes engedélye nélkül, de ha bárkinek is kifogása van ellene, akkor azonnal leveszem. A fényképező mögött Balázs, aki nem szereti, ha fényképezik.

(Balról jobbra)
Mamika, Ujska, Corvusalbus, Deby, Szaboada, Andrew Sinclair és Portoro2222


 Kátyáéknál volt szerencsém találkozni Kátya csodaszép lányával is, aki később a jelenlétével színesítette a felolvasást. A történethez hozzátartozik, hogy a buszom lerobbant és majdnem visszamentem a Rongyba, de sajnos nem tettem. Hiba volt!

4 megjegyzés:

  1. van képem a játszótéri kalandunkról, a telefonommal készült. Nem tudom Áron azt miért hagyta ki a képek közül? De ha feltöltöm a gépre, akkor elküldöm neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nagyon jó! Sajnáltam, hogy az kimaradt, de most örülök! :)

      Törlés
  2. mert áronnak nincs meg, ami volt minden benne van a csomagban

    jó volt olvasni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megvárjuk, hogy előkerüljenek azok a fránya képek Ada telefonjáról. :)

      Törlés