2012. március 20., kedd

Újabb jelentés...

Ez a kép Zolcsi barátom
egyik remekműve.
Köszönöm neki!
Az elmúlt időszakban kicsit felgyorsultak az események körülöttem. Mind a magánéletemben, mind az írásban. Egy pályázatra készítettem egy fantasy novellát, mely hol máshol játszódhatna, ha nem Radagas területén. Számomra ez már teljesen szokásosnak lehet mondani. Minden egyes novellámm, mely Radagason játszódik egyre jobban bemutatja azt a világot, melyet én álmodtam meg.

Múlt héten összeálltam egy ugyancsak amatőr íróval, akit Nimretilnek hívnak. Ő keresett fel engem, hogy lenne-e kedvem írni egy közös regényt. A kezdeményezés nagyon tetszett, mert én is elkezdtem egy barátommal közösen írni, de sajnos kicsit megakadt a dolog. Végül az ÍróPalánta fórumán megbeszéltük a részleteket, és belekezdtünk a közös írásba. Mind a ketten megírtuk saját első fejezetünket, amely - szerintem, és lehet, elfogult vagyok - fantasztikus lett. Mindkettőnknek elég erős kezdése van, ami nagyon jó. Bízok benne, hogy képesek vagyunk ebből a történetből egy igazán jó történetet kihozni.

Északnyugat-Radagas
A történet - közös megegyezés alapján - Radagason játszódik, és két városállam történetét mutatja be. Krodon az egykori királyság megbukott. Most azon van, hogy a visszaállítsa régi dicsőségét, de elsősorban meg kell védenie saját magát és területét a feltörekvő Yllerontól. Ylleron helytartója meg akarja szerezni Krodon területeit, és ezzel együtt az északi területek kereskedelmének az irányítását, mely még mindig Krodon királyának a kezében van. Szóval igazi hatalmi harc folyik a háttérben.
A történetünk ott kezdődik, hogy Ylleron helytartójának a fia eltűnt, és mindeni arra gondol, hogy Krodon keze van a dologban. Krodon természetesen tagad mindent. Az én szálam pontosan ezen a vonalon fut végig: Karaktereim kiszabadították Ylleron örökösét a fogságból, aki bosszút akar, és kész lerohanni Krodont, de a szereplőim el szeretnék kerülni, mert ők a békéért harcolnak. Pontosan azért szabadították ki az örököst, hogy elkerüljék a vérontást. Természetesen semmi sem megy könnyen, és a csapat tanácstalan. Eközben - itt jön Nimretil része - Krodon királya fejvadászokat küld az örökös után.  Élve kell a királynak vagy holtan az örökös? Sikerül megőrizni a békét? Mi lesz a csapat sorsa? Ez kiderül majd a történetből.

Ezek mellett, hogy valóban ne tudjak unatkozni, két novellát kell megírnom március végéig, mert találtam két érdekes pályázatot, melyeken szeretnék részt venni. Eközben mindig jön valami új ötlet, melyet egy-egy novellában megörökítek. Ilyen a legújabb Poltergeist címre hallgató novella is, melyet egy igaz történet ihletett meg, de sajnos nem sikerült túl jól. A héten végre visszakapom "A halál tánca" c. regényem javítását is, és belevethetem magam ismét a munkába.

Szóval nem telnek unalmasan a napjaim, aminek én kimondottam örülök. Végezetül ma is egy zenével zárom a soraimat, melyet Szabó Adának köszönhetek. Ugyanis az ő YouTube lejátszási listájáról szereztem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése