2012. június 13., szerda

Most csak a háttérben...

Bátran kijelenthetem, hogy rettenetesen rohan az idő. Az április és a május úgy eltelt fölöttem, hogy észre sem vettem. Nos... az elmúlt hetekben teljesen megszűntem létezni, mármint a virtuális világban. Ennek az egyetlen oka, hogy elég sokat dolgozom, ezért nem jut időm az írásra. Pontosabban sokkal kevesebb időm van rá, de immár nem novellákon dolgozgatom, hanem "A halál tánca" c. regényemet javítom és bővítem.

Mára úgy néz ki, hogy minden eddigi elképzelésem eltűnik a regénnyel kapcsolatban és egy sokkal összetettebb, több szálon futó történet lesz belőle. Corsek mellett megjelent számos új szereplő, akik jelenleg teljesen függetlenek a silasi harcostól, és a küszöbön áll egy nagy háború is. Persze ez eddig bármelyik másik fantasy történetnek is megfelelne, de szerencsére én nem álltam meg ennyinél. Nem szeretném előre elmondani, hogy milyen turpisságokkal készülök, de azt igen, hogy célom már nem csak egy történet leírása, hanem az is, hogy az általam elképzelt, megteremtett világot, Radagast bemutassam azoknak, akik egyszer majd elolvassák a regényem.

Ami a lényeg, hogy valóban csendben vagyok és nem teszek közzé új alkotásokat, de amikor az időm engedi írok, és remélem, hogy néhány hónap múlva már el is készülök a történetemmel. Az biztos, hogy szeptemberig igen kevés időm lesz.

További kellemes napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése