2021. szeptember 18., szombat

Hírek és megjelenések

 Kedves Olvasók!

Az elmúl két hónapban számos dologba is belefogtam, mert úgy éreztem, itt van már az ideje, hogy ti, olvasók végre kapjatok tőlem valamit. Ugyanis több mindenbe is belefogtam, de úgy tűnt, semminek sem érek a végére, de ezen a héten a dolgok megváltoztak és felgyorsultak, de ne szaladjunk ennyire előre.

Kezdjük ott a dolgot, hogy néhány héttel ezelőtt a munkámnak köszönhetően megismerkedtem Sáfár Sándorral. Sanyi neve a sci-fi irodalom kedvelői számára csenghet ismerősen, hiszen ő szerzője a Kirrda a békés bólygó című regénynek. A meghívására résztvettem egy talákozón is, ahol rajta kívül találkozhattam még néhány kortárs szerzővel és munkáikkal. Erről részletesebben a Facebook oldalamon olvashattok.

Sanyival való megismerkedés kicsit felgyorsította az eseményeket, már ami a kiadásokat jelentette. Részben azért, mert ő is mondott nagyon jó dolgokat, részben azért mert komolyabban beleástam magam és fel is vettem néhány kiadóval a kapcsolatot. Ami azt illeti, még a tegnapi napon is történtek változások, amelyek az elkövetkezendő hetekben fognak majd végleges formát ölteni.

Ami viszont már most biztos, hogy 2021.09.20-én hivatalosan is megjelenik a Krónikák című novelláskötetem, amely hat történet jelent. Ehhez még hozzá kell tennem, hogy Szeptember 25-től nyomtatott formában is megjelenik, amelyet csak tőlem lehet beszerezni. Ezek mellett Gépész YouTube csatornáján megjelent a Tomber-hegy ostroma hangoskönyv változatban is, így aki nem akar olvasni, vagy nem akarja megvárni az e-könyv megjelenést, már most is meghallgathatja, nagyjából másfél órás terjedelemben.

Jó szórakozást mindenkinek!


Krónikák borító


Kórinák hátlap

Tomber-hegy ostroma borító




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése