2012. április 8., vasárnap

Elmúlt március is

Elmúlt ismét egy hónap és nem mondhatom, hogy eseménytelenül telt volna. Március számomra a pályázatok hava volt. Szám szerint három pályázatra jelentkeztem, miközben elkezdtem írni a Pokoli Krónikák novellasorozatot és összeálltam egy amatőr írótársammal, hogy közösen írjunk egy fantasy regényt. Emellett nagy örömömre megkaptam a Sorsok Két Percben című novelláskötetet, melyben az én egyik írásom is olvasható. Ez csak néhány dolog a vészes gyorsasággal elmúló márciusi hónapomból. A jövő pedig egy hatalmas kérdőjel. Ugyanis most húsvét után belevetem magam a munkába, ami annyit jelent, hogy ezután heti hét napot fogok dolgozni. Nem lesz egyszerű, de mondhatjuk, hogy a kényszer nagy úr. Igyekszem továbbra is helytállni mindenhol, de előre nem tudhatom, miként fogok majd teljesíteni.

Kellemes Húsvéti Ünnepet Kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése